پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 181863
تدريس مباني وهابيت تکفيري در ماه رمضان داعش
تاریخ انتشار : 1394/03/30 08:45:56
نمایش : 1578
گروه تروريستي داعش احکام ويژه‌اي را به مناسبت ماه رمضان در ديرالزور صادر کرده که برگزاري جلسات تدريس اصول تفکر وهابي تکفيري پس از اقامه نماز عصر در تمام مساجد، از آن جمله است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، گروه تروريستي داعش به مناسبت ماه رمضان احکام و دستوراتي را در مناطق تحت اشغال خود در ديرالزور واقع در شرق سوريه صادر کرده است. اين گروه تهديد کرده است که در صورت نقض اين احکام، فرد خلافکار را مجازات خواهد کرد.

پايگاه شام تايمز به نقل از يک فعال ميداني به نام سراي الدين آورده است: گروه داعش پنج شنبه را اولين روز از ماه رمضان دانسته و اين موضوع را از طريق بلندگوهاي مساجد به اطلاع مردم رسانده است.

 

داعش همچنين به ائمه مساجد اعلام کرده است که نماز تراويح را به هشت رکعت محدود کنند و در هر دو رکعت از آن يک صفحه کامل از قرآن را قرائت نمايند.

 

"تراويح" عنوان نمازي است که در کشورهاي سني مذهب در ماه رمضان به جماعت اقامه مي شود و از بدعت هايي است که پس از رسول خدا (ص) بنا نهاده شد، چرا که آن حضرت نماز نافله و مستحبي را به جماعت به جا نياوردند.

 

در همين حال، سرکردگان داعش در ديرالزور، چند روز قبل از شروع ماه رمضان، تعداد زيادي کتب ديني را به منظور برگزاري جلسات درس و بحث و تدريس اصول تفکر وهابي تکفيري براي مردم پس از اقامه نماز عصر در تمام مساجد توزيع؛ و تهديد کرده اند که هر شخصي در زمان نماز مغازه خود را باز کند يا در خيابان قدم بزند، توسط عناصر حسبه يا همان پليس داعشي بازداشت مي شود.

 

اين گروه اخيرا نيز در شهر ديرالزور و حومه آن قوانين جديدي را به منظور ساماندهي زندگي مردم طبق ديگاههاي افراطي و سياستهاي خاص خود در اين روزها صادر کرده است.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html